شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 76
  • بازدید کل : 94389

مقاله ترجمه شده بی نظمی قابل گزارش و کیفیت حسابرسی: دیدگاه آفریقای جنوبی


مقاله ترجمه شده بی نظمی قابل گزارش و کیفیت حسابرسی: دیدگاه آفریقای جنوبی

شامل 25 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

بی نظمی قابل گزارش و کیفیت حسابرسی: دیدگاه آفریقای جنوبی

عنوان انگلیسی:

Reportable irregularities and audit quality: Insights fromSouth Africa

چکیده:

پس از رسوایی های متعدد شرکت های بزرگ و اخیرا، بحران مالی جهانی، این موضوع به ویژه با کیفیت حسابرسی مرتبط است. به طور فزاینده، ای حوزه های قضایی متعدد بر شکل برون زا تر از کنترل بر حرفه حسابرسی به نفع بهبود کیفیت تعهدات حسابرسی و قابلیت اطمینان گزارش حسابرسی تکیه دارند.

هدف از این پژوهش، بررسی مورد برای یک شکل اجباری آگاهی دادن توسط حسابرسان آفریقای جنوبی است. با استفاده از یک رویکرد تفسیری، این مقاله به بررسی ارتباط بین انجام گزارش تکمیلی و مفاهیم کیفیت حسابرسی
می پردازد، توصیه می کند که شرایط لازم برای حسابرسان برای آوردن تخطی های خاص به توجه به یک تنظیم مناسب می تواند برای سیاست گذاران مورد توجه باشد.

در عین حال، پژوهش به مطالب موجود در مقلات با ارائه یکی از اولین حساب های تفسیری کیفیت حسابرسی و گزارش در یک محیط غیر انگلوساکسون می افزاید.

 

کلمات کلیدی:کیفیت حسابرسی ، گزارش حسابرسی ، ممیزی خارجی ، 1SQC 1 ، بی نظمی قابل گزارش آفریقا جنوبی ، آگاهی دادن

مقدمه

در آفریقای جنوبی، علاوه بر وظیفه ابراز نظر در صورتهای مالی یک مشتری، از حسابرس خارجی انتظار می رود تا گزارش بی نظمی را (در RI) مورد توجه یک تنظیم کننده مستقل قرار دهد:

تنظیم مقررات انجمن مستقل حسابرسان (IRBA). نیاز این گزارش اضافی، که ممکن است آزادانه به عنوان شکلی از آگاهی دادن در نظر گرفته شود، پیدایش آن در دهه 1950بود، زمانی که دولت آفریقای جنوبی موقعیتی را به حسابرسان بدهکار بود تا تنها به ارائه یک نظر عمومی در صورتهای مالی نپردازند.

پس از مجموعه ای از شکست های محلی شرکت ها و رسوایی حاکمیت بین المللی (کونار، و همکاران، 2003؛ مانوئل، 2002؛ NEL، 2001)، وظیفه گزارش دهی گسترده تر شد و بصورتی پایدار و محکم در عمل حسابرسی آفریقای جنوبی در بخش 45 از حسابرسی تثبیت شغل قانون انجام پذیرفت No26 (2005) (APA).

اگر چه فرانسه، مالزی، انگلستان و ایالات متحده آمریکا نیاز به گزارش های مشابه دارند، این اغلب تنها از نظر استاندارد های حسابرسی مربوط و یا اعمال در شرایطی محدود انجام می شود (مارون و Gowar، 2012. NEL، 2001؛ شولتز، جانسون، موریس، و Dyrnes ، 1993). در مقابل، آفریقای جنوبی یکی از معدود حوزه های قضایی است که در آن حسابرس با یک وظیفه عمومی مواجه است تا در مورد تخطی ها ی قید شده خبر دهد (NEL، 2001).

 

 


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما