شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 46
  • بازدید دیروز : 76
  • بازدید کل : 94413

مقاله ترجمه شده پایداری اندازه های کنونی و پیشنهاد شده برای جریان پول عامل


مقاله ترجمه شده پایداری اندازه های کنونی و پیشنهاد شده برای جریان پول عامل

شامل 24 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی: مقاله انگلیسی ترجمه شده

پایداری اندازه های کنونی و پیشنهاد شده برای جریان پول عامل

عنوان انگلیسی:

The persistence of current and proposed measures of operating cash flow

چکیده:

اندازه گیری جریان پول با استفاده از اصول حسابداری پذیرفته شده امریکا (GAAP) نیازمند کسر (کاهش) سود و پرداخت مالیات درامد ها است و ازکسر هزینه سرمایه جلوگیری می کند. برخلاف این، IASB و FASB باهم یک اندازه جدید برای جریان پول عاملی را پیشنهاد می کنند که از کسر سود و پرداخت مالیات درامد ها جلوگیری می کند و نیازمند کسر هزینه های سرمایه است.این تحقیق پایداری اندازه های کنونی و پیشنهاد شده برای جریان پول عامل را با هم مقایسه می کند؛ و نتایج مربوط به حوزه صنعت نشان می دهد که هیچ تفاوتی بین پایداری برای دو اندازه برای بیش از سه چهارم صنعت وجود ندارد. علاوه بر این، اعضای بیانیه با استفاده از یک زیر کل ، جریان پول عامل اولیه را برای هزینه های سرمایه پیشنهاد می کنند؛ و نتایج این مقاله نشان می دهد که این زیر کل برای تعداد محدودی از صنایع، پایدار تر از اندازه های کنونی است.به طور کلی نتایج این مقاله پیشنهاد می کند که توانایی پیش بینی جریان پول عامل برای صنایع مختلف تغییر چندانی نمی کند.

مقدمه:

بیانیه استاندارد های حسابداری مالی با توجه به مفهوم بیانیه حسابداری مالی خود ، شماره۸ فصل ۱، بیان می کند که “ کاربران صورت های مالی به اطلاعاتی نیاز دارند که به ان ها کمک کند تا دورنمای جریان پول خالص را برای یک واحد تجاری ارزیابی کند.”  بنابراین هدف اصلی صورت حساب جریان پول این است که تامسن کنندگان سهام شرکت را از دورنمای تولید و تکثیر جریان پول در عملیات های اتی اگاه سازند. اندازه گیری جریان پول با استفاده از اصول حسابداری پذیرفته شده امریکا (GAAP) نیازمند کسر (کاهش) سود و پرداخت مالیات درامد ها است و ازکسر هزینه سرمایه جلوگیری می کند. برخلاف این، IASB و FASB باهم یک اندازه جدید برای را جریان پول عاملی پیشنهاد می کنند که از کسر سود و پرداخت مالیات درامد ها جلوگیری می کند و نیازمند کسر هزینه های سرمایه است.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما