شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 94683

مقاله ترجمه شده پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری در بنگلادش


مقاله ترجمه شده پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری در بنگلادش

شامل 63 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری در بنگلادش

عنوان انگلیسی:

the adoption of interenational accounting standards in bangladesh

چکیده:

هدف این مقاله ارزیابی تصمیم اخیر دولت بنگلادش و حرفه حسابداری برای پذیرش استاندارد های بین المللی حسابداری (IAS) می باشد.

طرح/ روش/ رویکرد

این مقاله از طیف وسیعی از داده های بایگانی و مصاحبه ها با عوامل کلیدی نظیر تهیه کنندگان و کاربران گزارشات سالانه، اعضای کمیسیون ارز و اوراق و اعضای انجمن های حسابداری حرفه ای : ICAB و ICMAB بهره می برد.

یافته ها

این مقاله پی برد که مشروعیت سازمانی یک فاکتور مهمی است که تصمیماتی را برای پذیرش LAS به دلیل فشار اعمال شده توسط موسسات بین المللی اهدا کننده وام در انجمن های حسابداری حرفه ای و دولت بنگلادش اتخاد می کند.چنین فشار هایی نه تنها از نیاز به ارایه اعتبار به سرمایه گذاران خارجی بلکه نیاز به قوانین حسابداری قوی با نمایندگی های اهدا کننده ناشی می شود. با این حال، ماهیت غیر دموکراتیک درک شده فرایند پذیرش ظاهرا ایجاد کشمکش ها و اختلافات در میان انجمن ها و حوزه ها کرده و منجر به تبعیت و پیروی کم تر از این معیار ها می شود.

ابتکار/ارزش

این مقاله سهم بسزایی در افزایش دانش انتشار استاندارد های حسابداری بین المللی و نقش آژانس های جهانی نظیر بانک جهانی در چارچوب این فرایند ایفا می کند.

لغات کلیدی: حسابداری بین المللی، استاندارد های حسابداری، کشور های در حال توسعه، بنگلادش، نوع مقاله: مطالعه موردی

مقدمه

تعداد روزافزونی از مطالعات به بررسی مسئله اهمیت استاندارد های بین المللی حسابداری (IAS) برای اقتصادی های در حال توسعه و نوظهور پرداخته اند( برای مثال به مطالعات ذیل مراجعه کنید: ساسلا 1999، بانجری و همکاران 1998، لارسیون و کنی 1998، 1996، واتی و کارلسیون 1998، حسن 1998، ال رای و داماش 1998، میرغانی 1998، کارلسیون 1997، والاس و بریستون 1993، لارسیون 1993، والاس 1993، هوو 1990 و پررا 1989). چنین مطالعاتی غالبا بر یک ادله و استدلال مهم عقیده دارند و آن این است که برای این که سیستم های حسابداری و تهیه گزارش کارامد واقع شوند، آن ها بایستی منعکس کننده زمینه فعالیت باشند( هاپوود 1979، بارشل و همکاران 1980). اگرچه نمی توان این موضوع را رد کرد که برخی از کشور ها ممکن است دارای متغیر های کیفی مشابهی باشند، اخیرا استدلال شده است که محیط کشور های در حال توسعه به طور معنی داری از کشور های غربی متفاوت بوده و فناوری های حسابداری توسعه یافته برای غرب ممکن است برای حل بسیاری از مسائل در اقتصاد نوظهور و در حال توسعه امروزی مناسب نباشد( به پونیت و کانینگهام 1998، لارسیون و کنی 1996، هورا 1995، بریستون 1978 مراجعه کنید).


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما