شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 76
  • بازدید کل : 94381

مقاله ترجمه شده بودجه بندی مستمر: تطابق انعطاف پذیری بودجه با کنترل بر بودجه


مقاله ترجمه شده بودجه بندی مستمر: تطابق انعطاف پذیری بودجه با کنترل بر بودجه

شامل 58 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

بودجه بندی مستمر: تطابق انعطاف پذیری بودجه با کنترل بر بودجه

مؤلفان : ناتالی فراو ، دیوید مارگینسون و استوارت اُگدن

عنوان انگلیسی:

‘‘Continuous” budgeting: Reconciling budget flexibility with budgetary control

چکیده:

در این مقاله، نقش بودجه بندی در متن الگوهای انعطاف پذیری مدیریت در شرایط مبهم و نامشخص مورد بررسی قرار می گیرد و به رشد ادبیات در رابطه با تنش های نیاز به برآوردکردن اهداف ویژه مالی و نیاز به اشکال انعطاف پذیرتر و بدیع تر در مدیریت و کنترل کمک می کند. این نقش ها با نوسان شدید بازار و تغییرات ناگهانی و سریع فنی ایجاد می شوند. در این مقاله، با توجه به مدارک و شواهد تحقیق موردی، ایده ی بودجه بندی مستمر ارائه داده می شود تا روش هایی را که یک سازمان براساس آنها، به دنبال برطرف کردن اهداف بالقوه متعارض است، مورد تاکید قرار دهد. فرایند بودجه بندی مستمر، با ترکیب کردن کاربردهای گوناگون بودجه بندی با کنترل های مدیریتی دیگر، مدیران را ترغیب می کند تا در هنگام مواجه با رویدادهای غیرمنتظره، عقل و بصیرت خود را در موارد اجرایی به کار گمارند. بنابراین، بودجه بندی مستمر، مدیران را توانا می سازد تا در صورت ضرورت، مسأله ی تجدید نظر در طرحها و باز تخصیص منابع را به خاطر برآوردکردن اهداف سازمانی و راهبردی گسترده تر در اولویت قرار دهند. علاوه براین، فرایندتفویض اختیار دادن به مدیران مثل فرایند بودجه بندی مستمر، مسئولیت های شدید و سختی را بر مدیران تحمیل می کند و اطمینان می دهد که مدیران ملزم به دستیابی به اهداف خود و اهداف مالی سازمان هستند. پس، فرایند بودجه بندی مستمر، بدون وجود مانع، به شیوه ای موثر به انعطاف پذیری و کنترل مالی مستلزم در اجرای راهکارهای سودمند کمک می کند.

مقدمه:

در ادبیات حسابداری، مفاهیم نظری نقش کنترل های بودجه، به لحاظ سنتی در چارچوب اطلاعاتی خیلی ویژه ای از اشکال و ساختارهای سازمانی، نهادینه شده اند. در اصل، یک ساختار چند واحدی اداری و مقرراتی به شکل M ، در اوایل دهه 25 توسط سازمان هایی مثل دوپانت و موتورهای همگانی تأسیس شد. (چندلر 1962، 1977، اتلی و بری 1980) و به نظر می رسید که این ساختار M شکل، پایداری و قطعیت و استقلال واضح مسئولیت مدیریت را که برای اجرای کنترل بودجه لازم فرض می شد، ارائه میدهد. به هر حال، در سال های اخیر، تعداد بیشماری از شرکتها، در پاسخ به پیشرفت ناگهانی و سریع فنی، رقابت شدیدو افزایش نوسان بازار، اشکال سازمانی پیچیده تر و انعطاف پذیرتر را اتخاذ کرده اند. (دافت و لوین 1993،الینیچ ، دی آونی و لوین 1996) . شرکت ها در مواجه با ابهامات بیشتر در بازاریابی و حتی چرخه عمر کوتاه تولید، از راه تاکید و توجه بیشتر بر نوآوری و یادگیری و انعطاف پذیری و انطباق به دنبال دسترسی به مزیت رقابتی هستند. (بارتلت و گوشال 1993،اتلی 1994). به نظر می رسد که مقداری از سازمانها براساس پیشرفت ها، جهت استفاده خود را از تمهیدات و تدارکات کنترل و تسلط سنتی و ماشینی به سوی کاربرد و اجرای وسیع تر نظریه های معاصر پیشبرد و اختیار تغییر داده اند. کاربرد دوم، اشکال سازمانی طبیعی تر را شامل می شود که برقدرت و اختیار در خط اول، تکیه می کنند و نیز بر وابستگی بخش های سازمان به یکدیگر، سلسله مراتب مسطح، ارتباط افقی، شبکه های داخلی گروهی و مشترک و گروه تحقیقاتی چند سازمانی متکی هستند. ( بارتلت و گُشال 1993، چنهال 2008، ایوسک، لباز و مک نیر 1993، ازامل، لیلیز و ویلموت 1994، ریوگراک و آچتنهاگن 1999).

 


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما