شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 61
  • بازدید کل : 94719

مقاله ترجمه شده بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی نرخ ارز USD-JPY


مقاله ترجمه شده بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی  نرخ ارز USD-JPY

شامل 22 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی نرخ ارز USD-JPY

عنوان انگلیسی:

Money demand instability and real exchange rate persistence in the monetary model of USD–JPY exchange rate

چکیده:

این مقاله، یک مدل ترکیبی پولی از نرخ ارزی دلار- ین را پیشنهاد می دهد که در عوامل موثر بر مدل معمولی پولی بلوک های ساختمانی به حساب می آید. به طور خاص، مدل ترکیبی پولی، براساس اختلاط با قیمت های سهام واقعی به منظور افزایش ثبات تقاضای پول و همچنین، افزایش دیفرانسیل بهره وری، هزینه های نسبی دولت و قیمت واقعی نفت برای توضیح تداوم نرخ واقعی ارز، می باشد. با استفاده از داده های سه ماهه در طی یک دوره از تحرک بالای نوسانات و سرمایه بین المللی، نتایج نشان می دهند که مدل ترکیبی، رابطه منسجم بلند مدت را برای توضیح نرخ مبادله دلار- ین که مخالف مدل های پولی متعارف است، ارائه می دهد.

مقدمه

از زمان فروپاشی سیستم نرخ ثابت ارز Bretton Woods در سال 1971، توجه زیادی به سمت یافتن توضیحی معنی دار از نرخ ارز، شده است. طیف گسترده ای از مدل ها، برای درک جنبش در نرخ ارز ارائه شده است که یکی از آنها مدل پولی می باشد.با وجود محتوای نظری دقیق آن از طریق ایجاد ارتباط نرخ اسمی ارز به اصول پولی آن (مثلا، پول، درآمد، و سود بهره)، این نتیجه گیری، شکلی که موفقیت های تجربی را تا به حال محدود کرده است کاهش می دهد. برای مثال، اگرچه مک دونالد و تیلور(1994) شواهدی از یک رابطه بلند مدت بین اصول پولی و نرخ اسمی ارز را ارائه کرده اند، علائم و مقادیر ضرایب تخمین زده شده، نظریه های پولی مربوطه را پشتیبانی نمی کند.

Greon(2000) و Mark and sul(2001)، در میان دیگران نیز برخی از شواهد را در زمینه پانل یافته اند، اما این مورد، تحت فرضیه ناهمگنی بالا در میان مدل های کشور می باشد. به طور مشابه، Wohar ,Rapach(2002)، برخی پشتیبانی ها برای نظریه را با استفاده از سری ها ی زمانی طولانی یافته اند، اما این ها نرخ ارزهای مختلف و رژیم های کلان، با برخی تکامل ها در ترکیب محصولات شاخص قیمت، مربوط می شوند.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما