شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 94535

مقاله ترجمه شده پذیرش استانداردهای حسابداری بخش عمومی بین‌المللی (IPSAS) و گزارش مالی دولتی در نیجریه


مقاله ترجمه شده پذیرش استانداردهای حسابداری بخش عمومی بین‌المللی (IPSAS) و گزارش مالی دولتی در نیجریه

شامل 21 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

پذیرش استانداردهای حسابداری بخش عمومی بین‌المللی (IPSAS) و گزارش مالی دولتی در نیجریه- یک بررسی تجربی

عنوان انگلیسی:

International Public Sector Accounting Standards (IPSAS) Adoption and Governmental Financial Reporting in Nigeria- An Empirical Investigation

چکیده:

دیده می‌شود که دولت‌های سراسر جهان، نمایندگان مردم هستند. آنهابه یقین نمایندگان شهروندان/ سرویس‌گیرندگان می باشند. آنها همانند نمایندگان، نظارت معتبر، آشکار، به موقع و درستی را از طریق گزارش‌دهی مالی ارائه می‌دهند. اخیراً نیجریه به منظور تضمین جوابگویی بیشتر، پایایی و افشاسازی، استانداردهای حسابداری بخش عمومی بین‌المللی (IPSAS) را به عنوان مبنای گزارش‌دهی دولتی پذیرفته است. این تحقیق، تأثیرات پذیرش IPSAS بر گزارش‌دهی دولتی در نیجریه را بررسی می‌نماید. داده‌های اولیه منبع در میان حسابداران و حسابرسان وزارتخانه‌های دولتی، سازمان‌ها و نمایندگی‌های خدمات شهری ایالت ریورز جمع آوری شده است. این داده‌ها با استفاده از جداول و چارت‌ها ارائه می‌شوند. آنها بیشتر با استفاده از درصدهای ساده تحلیل می‌شوند. این تحقیق آشکار می‌نماید که پذیرش IPSAS منجر به شفافیت مالی/ جوابگویی، تقویت کنترل‌های داخلی، تقویت نظارت منبع و مالی و افزایش کارآیی در تصمیم‌گیری و حکومت خوب می‌شود. بنابراین مورد حمایت محقق واقع شده است و پذیرش و پیاده‌سازی یکپارچه سیستم گزارش‌دهی مالی دولتی بر مبنای تعهدات را به علت مزایای وابسته به موارد فوق که از آن پذیرش مشتق می‌شود را توصیه می‌نماید.

مقدمه

کانون توجه گزارش‌دهی مالی معاصر، اطلاعاتی است که تصمیم‌گیرندگان، دولت و مشمولین دولتی نیاز به استفاده از آنها دارند. تصمیم‌گیرندگان داخلی و خارجی بر گزارشات مالی آماده شده توسط حسابدار متکی هستند تا موقعیت مالی، اجرای مالی و تغییراتی که در موقعیت و اجرای مالی طی زمان رخ می‌دهد را بررسی نمایند. این موضوع باعث ایجاد مبنای تصمیم‌گیری‌شان می‌شود چرا که بر آینده تأثیر می‌گذارد. عملکرد اولیه دولت‌ها در سراسر جهان، ارائه خدماتی است که باعث افزایش رفاه شهروندان و سایر ساکنان واجد شرایط می‌شود. چنین خدماتی شامل امنیت، برنامه‌های رفاهی، آموزش دولتی و تدارک زیرساختارها/ سازگاری‌ها به نفع کلیه ساکنین تحت قلمرو منطقه‌ای آن است. به منظور اجرای موارد فوق، دولت‌ها و سایر موسسات بخش عمومی، منابعی را از شهروندان و ساکنان به شکل مالیات‌ها، وام‌گیری از منابع داخلی و خارجی و غیره ایجاد می‌کنند. دولت نیز به نوبه خود به مدیریت و پاسخگویی منابع به افرادی که چنین منابعی به آنها ارائه می‌شود و افرادی که در استفاده از منابع برای ارائه خدمات ضروری به آنها وابسته هستند، پاسخگو می‌باشد. از این رو، آنهایی که منابعی ارائه می‌دهند، انتظار دارند که منابعی را دریافت کنند، این خدمات نیاز به اطلاعاتی به عنوان ورودی برای اهداف تصمیم‌گیری دارد. عملکردهای پاسخگویی یا تعهدات نیاز به ارائه اطلاعات در مورد مدیریت منابع دارند. ارائه خدمات به اجزاء تشکیل دهنده و دیگران، و تسلیم آن در برابر قانون، مقررات یا سایر اختیارات حاکم بر تحویل و عملیات‌های خدماتی آن را تضمین نماید. با فرض روشی که خدمات به مؤسسات بخش عمومی ارائه می‌شود یا دولت به آنها بودجه می‌دهد، ادای تعهدات پاسخگویی نیاز به ارائه اطلاعات در مورد چنین موضوعاتی چون دستاوردهای ارائه خدمات در طول دوره گزارش‌دهی و ظرفیت آن به ادامه ارائه خدمات در دوره‌های آینده دارد.

گیرندگان خدمات یا شهروندان نیاز به اطلاعات ارائه شده در گزارشات مالی چند منظوره دارند تا تصمیم‌گیری‌هایی نمایند. برای نمونه، گیرندگان و ارائه دهندگان منبع، نیاز به اطلاعاتی از گزارشات مالی دولتی دارند که از ارزیابی‌های چنین موضوعاتی مثل موارد ذیل، پشتیبانی می‌کند: 1) اجرای دولت در طول دوره گزارش‌دهی، 2) نقدینگی و قابل وصول بودن مؤسسه مستقل 3) پایداری ارائه خدمات مؤسسه و سایر عملیات‌ها در بلندمدت و تغییرات در نتیجه فعالیت‌های مؤسسه در طول دوره گزارش‌دهی است و 4) ظرفیت دولت یا مؤسسه در پذیرفتن تغییر در شرایط که احتمالاً دولت و شهروندان آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 353

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما