شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 34
  • بازدید کل : 94363

مقاله ترجمه شده پژوهشی در زمینه هزینه بر مبنای فعالیت


مقاله ترجمه شده پژوهشی در زمینه هزینه بر مبنای فعالیت

شامل 14 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

پژوهشی در زمینه هزینه بر مبنای فعالیت

عنوان انگلیسی:

A STUDY ON ACTIVITY BASED COSTING

چکیده:

این مقاله هزینه کرد بر اساس فعالیت را مورد بررسی قرار می دهد. هزینه کرد بر اساس فعالیت عموماً به معنی روشی برا تعیین هزینه های سربار است. هزینه سربار برای بسیاری از منابع هزینه فعالیت برآورد شده و سپس از این منابع هزینه با استفاده از عوامل هزینه ای و بطور واضح تر عواملی که رابطه علت و معلولی مستقیم با منابع مصرفی دارند به خدمات یا تولیدات اختصاص می یابند. در سیستم هزینه کرد سنتی نرخ تعیین هزینه سربار پیش بینی شده در یک شرکت بر مبنای هزینه نیروی انسانی دیگر یا ماشین ساعت بمنظور تعیین هزینه های سربار بکار می روند. امروزه بدلیل پیشرفت فن آوری و کاربرد روزافزون سیستم های کامپیوتری استفاده از یک منبع تخصیص ساده مانند نفر ساعت نیروی انسانی یا ماشین ساعت دیگر امکان پذیر نیست. بنابر این روشی بهتر و دقیق تر برای تعیین هزینه های سربار مورد نیاز می باشد. مزایای این روش و محدویت های آن مورد بحث قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ، این مطالعه به چگونگی حصول اطلاعات هزینه ای دقیق تر توسط این روش گرایش دارد.

مقدمه:

با توجه به نظریه Jamaliah Abdul Majid و Maliah Sulaiman در 2008 اظهار داشتند که هزینه بر مبنای فعالیت (ABC) روشی مناسب است زیرا به طرق مختلفی برای مثال بمنظور تحلیل سودآوری مشتری (Bellis-Jones, 1989) ، کاهش هزینه (Brimson, 1991) ، مدلسازی هزینه (Cooper, 1994) تصمیمات محدودیت محصول (Johnson and Kaplan, 1987) و تعیین بودجه (Kaplan, 1994) بکار رفته است. هزینه کد بر مبنای فعالیت هزینه ها را برای موارد هزینه مانند تولیدات و خدمات اختصاص می دهد. و بیشتر هزینه فعالیت های پرسنل در رابطه با تولید هر محصول یا خدمات را محاسبه می کند.

هزینه کرد برمبنای فعالیت (ABC) روشی برای تعیین هزینه های سربار بوده و سیستمی است که بمنظور اندازه گیری هزینه فعالیت ها استفاده شده و اطلاعات مفید و دقیق و بموقع برای مدیرت مربوطه بدست می دهد. طبق نظریه John C. Lere 2000 هزینه کرد بر مبنای فعالیت ابزاری قدرتمند برای تصمیم گیران بازاریابی صنعتی می باشد چرا که این روش در 20 سال گذشته ظهور کرده است .


مبلغ قابل پرداخت 18,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما