شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 35
  • بازدید کل : 93469

اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و اضطراب را در دانش آموز پایه اول را برطرف سازم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و اضطراب را در دانش آموز پایه اول را برطرف سازم؟

فایل اقدام پژوهی

در 14صفحه بصورت word و قابل ویرایش و دارای منابع

اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و اضطراب را در دانش آموز پایه اول را برطرف سازم؟

چکیده

این پژوهش به منظور بهبود اضطراب به صورت مطالعه موردی با ارائه ی تمرین های موثر برای آن، انجام شده است. گریه های مداوم، بی قراری و اضطراب دانش آموز مورد نظر در کلاس، محیط مدرسه، زمان تدریس، ساعات املاء، پرسش از دروس و مخصوصاً در ساعت آخر که اولیاء به دنبال دانش آموزان می آمدند، باعث بر هم زدن نظم کلاس و تمرکز دانش آموزان می شد. پس از این مشاهدات سعی شد با جمع آوری اطلاعات از وضعیت خانوادگی، ثبت مشاهدات، مصاحبه و مشورت با مدیر، معاونین، مشاورین و بررسی پرونده ی دانش آموز، اقدام به حل مشکل دانش-آموز نمایم. در این بررسی تصمیم بر آن شد که با استفاده از روش هایی مانند الگودهی، کتابخانه ای، پرت کردن حواس، حساسیت زدایی و برخی از شیوه های درمان مانند تشویق، مشغول کردن ذهن دانش آموز به خاطرات خوشایند، کشیدن نقاشی و غیره برا بهبودی مشکل اضطراب دانش آموز اقدام نمایم. البته توجه بیش ازحد خانواده به دانش آموز و استفاده از روش های تربیتی نامناسب و وابستگی بیش از حد به مادر، باعث تشدید این اضطراب شده بود، بنابراین، لازم به ذکر است که نقش خانواده در این امر بسیار پررنگ و مؤثر است و با کمک آنها می توان مشکل را راحت تر مرتفع نمود. در پایان نیز شایان ذکر است که استفاده از روش های پیشنهادی در این پژوهش موثر واقع شده است و امیدواریم که نتایج پژوهش به علاقه مندان تعلیم و تربیت یاری برساند و باعث پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران شود.

منابع

  1. خیر، محمد و استوار، صغری. (1387). ارتباط میان اضطراب اجتماعی و سوگیری­های شناختی در نوجوانان، مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران، شماره 50، صص 263-256.
  2. دادستان، پریرخ. (1378). روانشناسی مرضی تحولی از کودکی تا بزرگسالی، تهران: انتشارات سم.
  3. دهنوی، حسین. (1383). نسیم مهر، قم: نشر خادم الرضا(ع).
  4. ساکی، رضا. (1383). اقدام پژوهی، راهبردی برای بهبود آموزش و تدریس، اصول، نظریه ها و چارچوب عمل، تهران: انتشارات وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده تعلیم و تربیت.
  5. عظیمی، سیروس. (1372). روانشناسی عمومی، تهران: انتشارات صفار.
  6. قادری، سیدطاهر. (1385). چکیده اقدام­پژوهی، تجارب و مقالات برگزیده معلمان در زمینه­ی مسائل و مشکلات رفتاری و تحصیلی دانش­آموزان، تهران: انتشارات حامد.
  7. کاپلان. هارولد، سادوک. بنیامین(1363). نوروزها واختلالات شخصیت، ترجمه نصرالله پور افکاری، تهران: نشر تابش.
  8. گلهدار، نسرین و ساکی، ماندانا. (1382). اسلام و بهداشت روان (مجموعه مقالات)، قم: نشر معارف.
  9. گونن باخ، لین. بی.(1372). مروری بر عوامل شخصیتی کودکان تیزهوش و خانواده آنهاف ترجمه فخرالسادات قریشی، مجله رشد معلم، شماره 96، صص 75-73.
  10. نریمانی، محمد. (1383). اضطراب و راه­های مقابله با آن، اردبیل: انتشارات نیک آموز، چاپ مقدس اردبیلی.
  11. Beard, G (1869). "Neurasthenia, or nervous exhaustion". The Boston Medical and Surgical Journal: 217–221.
  12. Comer, R. J. (1995). Abnormal psychology, W .H. Freeman and company. New York.
  13. FREUD, S. (1895b). On the grounds for detaching a particular syndrome from neurasthenia under the description “anxiety neurosis.” S.E. 3.
  14. Vine, I. 1971. Risk of visual detection and pursuit by a predator and the selective advantage of flocking behaviour. Journal of TheoreticalBiology, 30, 405–422.

 

توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان، مشتری گرامی برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما