شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

شهر فایل جایی پر از تخفیف برای خرید ارزان مشتریان

فروش تمامی محصولات دانلودی از قبیل تحقیق و مقاله دانشجویی دانش آموزی ، پروژه ، نرم افزار ، طرح های توجیهی ، نمونه سوالات استخدامی ، فروش پکیج فایل ، مقاله های isi خارجی همراه با ترجمه ، پروپزال، پرسش نامه ، فایل های اقدام پژوهی کیفیت خدمات و قیمت مناسب را با ما تجربه کنید

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قيمت و محصولات اين فروشگاه چيست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 35
  • بازدید کل : 93514

چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم


چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم

فایل اقدام پژوهی

در 18 صفحه بصورت word و قابل ویرایش و دارای منابع

چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟

مقدمه

در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.

آموزشگاهی که این پژوهش در آن انجام می شود ، دارای ویژگیهای زیر می باشد :

مدرسه ی شهید ابوالفضل قاسملو در روستای گوالان زیر نظر مجتمع آموزشی و پرورشی شهید سلمان مهاجر در منطقه ی زنجانرود واقع است . این روستا حدود 85 کیلو متری جاده ترانزیت زنجان - تبریز قرار دارد.

آموزشگاه مذکور دارای مساحت 540 متر مربع با زیر بنای 278 مترمربع می باشد. ساختمان آموزشی شامل 4 کلاس 28 مترمربعی ، یک اتاق معلمان ، یک نماز خانه و یک اتاق پرورشی می باشد.کتابخانه وکیت های آزمایشگاهی در اتاق پرورشی قرار دارد.در این مدرسه به دلیل پایین بودن آمار دانش آموزان کلاسها به صورت 2 کلاس چند پایه و مختلط ( اول ، دوم ، سوم ) و ( چهارم ، پنجم ) اداره می شود. به همین دلیل فقط ازدو کلاس آن استفاده می شود و بقیه ی کلاسها بلا استفاده مانده است.

به دلیل منحل شدن مدرسه ی راهنمایی کلاسهای تدریس ابتدایی در ساختمان مدرسه ی راهنمایی تشکیل می شود و قدمت آن دو سال می باشد. درب ورودی کلاسها به خارج ( راهرو ) باز می شوند و درب ورودی اتاق معلمان و اتاق پرورشی به داخل باز می شود. لازم به ذکر است ، سرویس بهداشتی و آبخوری مخصوص همکاران در ضلع شرقی ساختمان قرار دارد. که مجهز به آبگرمکن برقی ، لوله کشی آب سالم و صابون مایع می باشد. و چها رسرویس بهداشتی و دو آبخوری مجزا مخصوص دانش آموزان در جنوب شرقی محوطه قرار دارد. که آنجا هم دارای لوله کشی آب سالم و صابون مایع می باشد. در سالن این آموزشگاه یک جعبه ی کمک های اولیه و دو کپسول اطفاء حریق قرار دارد . سیستم حرارتی و گرمایشی آموزشگاه از طریق بخاری نفتی کاربراتوردار تأمین می شود، و آموزشگاه فاقد سیستم برودتی و سرمایشی می باشد.

منابع ومآخذ:

www.sid.ir

www.noormags.com

 

توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان، مشتری گرامی برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.


مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 293

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این فرصت ویژه رو از دست ندهید قیمت هارو مقایسه کنید بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کل اینترنت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما